woensdag 31 juli 2013

Weer thuis!

Ik heb al lang niet meer geblogd en dat komt omdat wij met het gezin op vakantie zijn geweest. We hebben gekampeerd aan het veluwemeer op een super camping! Helaas zijn we nu weer terug :( het was erg leuk! 
Gelukkig heb ik nog een paar weken vakantie van school om nog veeeel meer te haken dan dat ik heb gedaan op vakantie want ik had alles wel bij me maar heb maar 2 nieuwe beestjes gehaakt..

Weer een nieuwe giraf!
Hij heet roy. :) vernoemd naar een jongen van de camping die het haken erg interessant vond!

Ik heb ook het teckeltje vanStip & haak gemaakt! Een erg leuk patroon en gemakkelijk.ik heb de foto nog niet gevonden dus die volgt later.

In elburg zat een hele mooie haakwinkel! Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken als je in de buurt bent :hartenwens. 
Daar heb ik 2 nieuwe pakketen gekocht een voor een kussentje en een voor ollie de olifant. 

Ook ben ik nog naar het dolfinarium geweest dat was lang geleden! We hebben babydolfijn maaike gespot ;)

Dit was het tot nu toe wel een beetje..
Liefs minke







1 opmerking:

  1. Klinkt als een fijne vakantie!!!

    Leuke giraffe heb je gemaakt!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen