donderdag 15 augustus 2013

vaasje af!

hallo! :)

het vaasje waar ik het over had in mijn vorig berichtje is af! Hij is erg vrolijk geworden vind ik ;)

ook was ik al een tijdje op zoek naar een nieuw ladekastje voor al mijn haakspulletjes..
Maar niks was leuk en praktisch!

En gisteren kwam ik thuis van 3 super leuke dagen en toen stond er een nieuw ladekastje :)
Deze bleek nog op de zolder te staan

nu ben ik bezig aan een groot haakproject voor mijn doen ben benieuwd of het wat word!

liefs, minke


2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk flesje is het geworden! Heel grappig zo met die 2 gedeeltes! :)

    Ik ben benieuwd naar je grote project!

    Enneh...handig kastje!!!!!

    Fijne avond,liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het flesje mooi geworden. Leuk dat je zowel de bovenkant als de onderkant hebt bekleed.
    Handig dat je nog een kastje had om te gebruiken.
    Je maakt me wel nieuwsgierig naar jouw grote project.

    Veel succes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen