dinsdag 29 oktober 2013

Myboshi izumo!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb.. -.-
Ik heb niet stil gezeten, mijn stageperiode zit er bijna op! Heb het erg naar mijn zin gehad maar het is na bijna 10 weken vroeg op staan wel even genoeg geweest! 

Dat betekent dat ik weer meer tijd heb voor het haken! Van mijn oma heb ik het myboshi boek gekregen :) ik was er erg benieuwd naar en vooral of het mij ook zou lukken!

Ik heb momenteel bijna een sjaal af die super is.. Alleen kwam ik net wat garen te kort...
Dus helaas even wachten tot ik weer naar de winkel kan


Nu heb ik ook een mutsje geprobeerd izumo! 
Ik ben erg blij met het resultaat en het is zo gemakkelijk en snel klaar!


Verder ben ik nog naar een super concert van Nick & Simon geweest!





4 opmerkingen:

  1. ik had al eens gehoord van myboshi maar ik dacht dat het zo een overroepen trend was... blijkbaar niet want ik vind je sjaal en je muts erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sjaal. Altijd jammer als je iets niet af kunt maken, omdat je net te weinig garen hebt.
    De muts is ook prachtig. Lekker warm en je ziet er leuk uit met zo'n myboshi.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto met de muts! Je sjaal word vast ook erg mooi! Hopelijk kan je gauw naar de winkel om nieuwe garen te halen!!

    We zien het eindresultaat wel! ;)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi ! i'm french and i would like a photo of the book with the explication of IZUMO. In France, we don't have this book and i would like to create thisfor a friend for christmas ! If, it's possible to you, it will be great !! Thank you and have a good day :) Gladys

    BeantwoordenVerwijderen