donderdag 7 november 2013

Myboshi Hani for little brother!

In mijn vorig blogberichtje had ik het al over de muts voor mijn broertje! Het is een 'hani' geworden!
Het resultaat is erg leuk geworden, alleen nu moet hij hem wel nog opzetten.. Hij wilde een zwarte dus helaas geen leuke kleurtjes er doorheen. 


Dit was weer een myboshi berichtje! Er gaan er zeker nog vele volgen want ik heb al een hele lijst voor mensen die ook graag zo'n myboshi muts willen ;)
Voorlopig haak ik dan ook alleen maar mutsen en sjaals! Heeeeerlijk werk!




2 opmerkingen:

  1. Je bent lekker bezig!!

    Benieuwd naar wat er nog meer volgt!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De zwarte muts is lekker stoer. Echt iets voor een jongen.
    Je hebt de smaak goed te pakken. Ik ben benieuwd wat er volgt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen